ایران قوی

ویژگی ایزان قوی

ایران قوی

ویژگی ایزان قوی

برای اینکه جنگ نشود و برای آن که تهدید تمام شود ، باید قوی شد. اگر کشور را تحلیل و منطقی نکنیم و ضعیف باشیم ، زورگویان و قدرتمندان دنیا، کشوری چون ایران را تهدید نمی کنند. ایران دارای منابع بسیار سرشار ظرفیت‌های اقتصادی بالایی است که هر کشور زورگو را به طمع می اندازد.
مشارکت مردم در انتخابات علاوه بر ایجاد امنیت برای کشور و تحقق وحدت ملی ، باعث تشکیل دولت قوی و کارآمد می شود.بنابراین مردم در کنار همه مشکلات و موارد است که ممکن است نهادهای اجرایی داشته باشند و حق دارند که نارضایتی خود را بگویند ، و هیچکس و هیچ دولتی حق نداره که به آنها بی احترامی کند و یا آنها را به خاطر اعتراض به دولت بزنند.

ویژگی های کشور قوی
۱- تشکیل جلسات ، همایش ها ، کلاس ها و دیگر تعهدات در راس ثانیه
۲- کاهش تدریجی صادرات نفت ، گاز و افزایش صادرات کالا
۳- تنظیم ارتباطات بین المللی دانشگاههای کشور با ۳۰ دانشگاه برتر جهان
۴- روابط استراتژیک با کشورهای مستقل مانند: ژاپن
۵- ایجاد ساز و کار حقوقی
۶- اولویت زیاد به صنعت و فن آوری
۷- عبور از سلیقه های فردی به قاعده مندی و سیستم مداری در مدیریت
۸- کاهش سوانح رانندگی

بایگانی
آخرین مطالب

موسیقی

سه شنبه, ۷ دی ۱۴۰۰، ۰۳:۴۵ ب.ظ

موسیقی سنتی ایرانی شامل دستگاه‌ها، نغمه‌ها، و آوازها، از هزاران سال پیش از میلاد مسیح تا به امروز سینه به سینه در متن مردم ایران جریان داشته، و آنچه دل‌نشین‌تر، ساده‌تر و قابل‌فهم تر بوده‌است امروز در دسترس است، بخش بزرگی از آسیای میانه، افغانستان، پاکستان، جمهوری آذربایجان، ارمنستان، ترکیه، و یونان متأثر از این موسیقی است و هرکدام به سهم خود تأثیراتی در شکل‌گیری این موسیقی داشته‌اند، از موسیقی‌دان‌ها یا به عبارتی نوازندگان موسیقی در ایران باستان می‌توان به «باربد» و «نکیسا» اشاره کرد.

  • اریا سرلک

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی